Toto cvičenie je účinnejšie ako 1000 sedľahov: Len 60 sekúnd denne a už za mesiac budete mať ploché brucho!

0
1204

Napriek tomu, že sedľahy sú veľmi prospešné pri spevňovaní vašich brušných svalov, sú považované za jeden z najneobľúbenejších cvikov. Ale podľa fitness trénera existuje jeden cvik, ktorý môže nahradiť 100 sedľahov.

 

Toto statické cvičenie vyžaduje, aby všetka váha vášho tela ležala na rukách a nohách, zatiaľ čo vaše telo je úplne rovné. Jediným pravidlom je, že vaše telo sa nesmie pohnúť ani o centimeter. Toto cvičenie vám zaručí nielen ploché a tónované brucho, ale tiež zlepší vaše držanie tela a zmierni prípadné bolesti chrbta, keďže silné brušné svaly viac podporia chrbticu.

 

Fitness odborníci hovoria, že cvičenie tohto cvičenia niekoľkokrát týždenne po dobu desiatich minút denne bude dávať lepšie výsledky, než robiť 1000 sedľahov.

 

Je dôležité presvedčiť sa, že vaše telo je pred začatím cviku v správnej polohe. V skutočnosti je zásadných týchto 5 bodov:

 

Natiahnite ramená najviac ako to ide pri dotýkaní sa zemi dlaňami. Uistite sa, že máte natiahnutý krk a pohodlne, nie uvoľnene položené ruky.

Aj keď väčšinu práce budú vykonávať vaše brušné svaly, aj vaše svaly na nohách by mali byť napnuté. Ak v nohách necítite napätie, posuňte päty ďalej od seba s tlakom na palce. Potom stiahnite zadok aby došlo k aktivácii svalov v dolnej časti tela.

Držte zadok bližšie k podlahe. Vaše telo sa musí podobať na priamku, nie na trojuholník.

Nádychnite sa a vydýchnite rytmicky, aby sa uľahčilo toto držanie.

Držať svoje telo v správnej polohe je dôležité. Ľahko ho môžete docieliť, ak si predstavíte, že na spodnej časti chrbta balancujete pohár vody.

 

Ako cvičiť

Toto cvičenie je účinnejšie než 1000 sedľahov a už za 60 dekúnd denne budete mať za mesiac ploché brucho!

S rovným chrbátom stlačte ruky a kolená tak, aby boli vaše zápästia v súlade s ramenami.

Hlavu si položte asi 15 centimetrov pred ruky. Nos smerom k zemi, hlava rovnobežne so stropom.

Natiahnite pravú nohu dozadu, ohnite prsty. Potom rovnako natiahnite ľavú nohu. Teraz by celé vaše telo malo spočívať na rukách a nohách.

Stiahnite brušné svaly a držte po dobu asi 20 až 60 sekúnd.

Ohnite nohy v kolenách, sadnite si na päty tak, že sa vám veľké palce dotýkajú, no vaše kolená sú oddelene.

Znížte váš trup smerom k stehnám, zatiaľ čo sa ľahko dotknete podlahy čelom. Natiahnite ruky pred seba a relaxujte.

 

Toto cvičenie opakujte trikrát za sebou. Akonáhle si naňho zvyknete, postupne môžete navyšovať čas stiahnutia brušných svalov.

 

Zdroj: healthyfoodteam.com

Pridajte Váš názor aj vy:

Komentáre